RSS

duminică, 11 aprilie 2010

Premiu! Cado! Cado!



Deși n-am mai luat un premiu de prin clasa 1(nici acolo nu sunt sigur că am luat:D), iată că s-a întors norocul asupra mea :)). Premiul vine de la Meddinna (apropo, poți să-mi răstălmăcești vorbele oricând vrei:D, chiar m-ar bucura:)) )și are următoarele instrucțiuni de folosire:
                                               
1. să postezi premiul: e sus...mai sus...acolo:D

2. să spui din partea cui este oferit: zisei și înainte, mai zic și acum Meddinna 

3. să oferi premiul altor 12 prieteni: Alessya20 , BehindMyWords , Maya , Filomena , Georgiana , Mada11, G. , Minicoleta , RalucaBoboc , AlinaEvans , Zahir , Lulabeil ... și cred că sunt 12:D
                             
4. să afișezi link-ul lor:....făcui și asta

5. sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul fiecaruia: sper să nu uit niciunul:D

6. sa faci o lista cu 10 lucruri care iti plac:
 
 E păcat că trebuie să mă rezum la 10 lucruri dar o să încerc:D. Prin urmare:

-iubesc natura în orice moment al zile, chiar dacă e soare sau plouă, îmi place să mă plimb și să hoinăresc
-îmi place muzica bună, de la classical, rock, până la raggae sau R&B, bună să fie:)(manele nu e muzic :D)
-îmi place să învăț skill-uri(să știu să fac din toate câte ceva și să încerc cât mai multe lucruri noi)
-îmi place ceaiul și ideea de liniște
-îmi place să nu mă simt inutil
-îmi plac motoarele și orice îmi trezește sentimentul de libertate
-îmi plac filmele, serialele(CSI, Criminal Minds, House MD:)) )
-îmi plac animalele
-îmi plac oamenii fericiți, copii în special, zâmbetul lor
 
-îmi place să cred că mai există măcar o fărâmă de iubire în lumea asta :)