RSS

joi, 23 septembrie 2010

10000

         Se pare că astăzi blogul meu a atins 10000 de vizualizări. Asta înseamnă că în cele aproape 10 luni de când am creat blogul, a fost vizitat de aproape 1000 de ori pe lună. O altă statistică ar spune că aproape 150 de persoane mi-au vizitat blogul de la crearea lui. M-aș bucura ca măcar o mică parte din cei ce m-au vizitat să fi înțeles gândurile mele și să fi simțit ceva atunci când m-au citit. Dacă măcar unul din cei ce au trecut pe aici a rămas impresionat și a fost schimbat atunci mă simt împlinit pentru că acțiunile mele nu au fost în zadar și am reușit să-mi respect promisiunea inițială, aceea de găsi Oameni și de a promova ideea de Om.
         Nu știu cum se procedează în blogosferă, și nici nu sunt un blogger care postează des, ci doar atunci când are inspirație, chef și timp, dar cred că merită să sărbătoresc. Pe de altă parte eu nu mă pricep la sărbătorit, așa că am decis să fac ceva ce nu am mai făcut niciodată...
         Prin urmare voi posta câteva din desenele mele, pe care doar eu le văzusem până acum, și pe care m-am gândit că ar fi timpul să le și împărtășesc. Țineți seama de faptul că nu sunt un desenator foarte bun și îmi recunosc lipsa talentului, așa că ar fi de preferat să fiți îngăduitori și să apreciați mai mult ideea din spatele desenului decât calitatea lui mai...precară. Deasemenea majoritatea desenelor mele implică nuduri, forme feminine pe care unii le-ar considera obscene, pentru mine este o forma de artă și încerc să transmit mesaje prin intermediul feminității. Sper să le și înțelegeți! 
         Acesta este cadoul meu pentru cei ce vizitează colțul meu de virtualitate. Sper să continue să-l viziteze și după ce văd nepriceperea mea și să ne comentăm cu bine la 20000!
 Have fun and don't be too harsh on me! :)


"The Woman" ("Femeia")


"Dressed in leaves" ("Purtând frunze")


"Killing Innocence" ("Moartea Inocenței")

"The Changing" ("Schimbarea")


"The Flower" ("Floarea")


"The Stalking"


"The Number" ("Numărul")