RSS

miercuri, 10 februarie 2010

Consiliere, sfaturi, povești...


Am făcut un post special unde îmi puteți cere voi sfaturi psihologice, îmi puteți lăsa un comment cu povestea voastră, cu trăirile voastre, iar eu voi încerca să vă răspund. Puteți lăsa eventualele mesaje anonim, dacă nu doriți să vi se cunoască identitatea, iar sfaturile le voi da fiecărui comentariu în parte. Fac asta pentru că am primit în urma profilurilor psihologice pe care le-am realizat dorințe din partea unora care îmi cer sfaturi în diferite situații, mă întreabă cum să procedeze în anumite cazuri. Eu nu sunt un om perfect sau atotcunoscător, dar e posibil ca obiectivismul și studiul psihologiei să mă ajute pe mine să vă ajut și eu la rândul meu pe voi să vă descoperiți și să realizați mai bine ceea ce vă doriți cu adevărat. Așa că, dacă aveți o problemă de care vreți să vorbiți, lăsați un comment mai jos și vom vorbi despre ea, ajutându-vă să luați o decizie. Exprimă-ți nelămuririle și eu te voi ajuta să le înțelegi.
Deci...hai să vorbim despre tine!