RSS

joi, 28 ianuarie 2010

Blaindeit (scrisoare către pissumik)


Vorbisem doar pe net, şi ne-am dat întâlnire,
În parcul din oraş aproape de-asfinţire
Şi asteptam prea dornic să văd şi cum arată
Şi cum gândeşte această preaexpectată fată.
Îi luasem nişte flori, am zis să fiu romantic,
Am vrut să fiu mai simplu, n-am vrut să par gigantic
Îi luasem trandafiri: “Ah ce frumos miros!”
Şi fiindcă era frig mă îmbracasem gros.
Trecu o oră, două, dar iată că nu vine
“-M-a păcălit, sunt sigur, şi-a bătut joc de mine!”
Dar după trei răstimpi, iată că o zăresc
Mă duc eu înainte s-o-ntâmpin englezesc.
Cu cât m-apropii însă, mai mult vreau să m-abat
Căci dintr-un punct devine ceva de neuitat
Cu capul falnic, drept, şi mersul unduios
Îşi balansează greu ţesutul adipos.
Mă-ndrept spre ea incet, îi spun salutul clasic,
Îi dau buchetul roşu ce-i invelit in plastic,
Dar nu îmi mulţumeşte, îmi zice:”-A, sunt flori?”
“-Da, flori sunt, mai femeie, n-am chef de ghicitori!”
Mi-a spus:”-Credeam şi eu, că-mi dai ceva frumos
Un inelaş, un lanţ, ceva mai valoros…”
Doar nu sunt bancă, Doamne, să-i cumpăr tot ce vrea
Când nici măcar nu ştiu cum naiba o chema.
Aşa c-am întrebat-o: “Şi, tu, cum te numeşti?”
“Sunt Esmeralda Tablă, fată de Bucureşti,
Am şi talent, şi bani, nu ai cum să mă faci!”
Acum că mă gândesc, trebea să iţi iau maci.
Ce dichisită eşti, arăţi ca Cher batrână,
Lavabilă pe faţă şi lanţuri gri pe mână,
Şi plomba aia-n faţă, un dinte efemer
Îţi dă un aer sumbru de fiică de miner.
Pe degete ai ghiuluri în cap percep o trestie,
În limbă e un piercing, ajută la digestie,
Cercei ai peste tot…nu vreau să mă gândesc
Eşti şi-aşa mult prea naşpa, mai, mai, că ameţesc.
De-a ta îmbrăcăminte ce naiba pot să spun,
Ai caştiga, sunt sigur, Concursul Miss Păun,
Cu fusta aia scurtă, chilotul la vedere
Mă faci să-ti spun prea sincer:-Hai,pa! La Revedere!
Dar iată că te-așezi…Ce fac?…O iau la fugă?
Sunt prea domn să fac asta, îndur, şoptesc o rugă
Dar cred că Dumnezeu era prea ocupat
Când ai deschis tu gura…că m-ar fi ajutat.
Şi-aşa de parfumat era răsuflul tău
Simţeam cum îmi adie putoarea prin nănău
Miresme dulci de ceapă şi usturoi dospit
Zadarnic învelite în menta unui orbit.
Atunci m-am protejat…duc mâna-ncet la nas
Pun una şi pe ochi, da-ţi arde de taifas
Şi nevoit, subit, ascult tot ce îndrugi
Tu nu rosteşti cuvinte, în şoapte tu le sugi.
“Şi ce faci mai baiete? Ai em tu hat end cul!
Dar hai că-ţi dau o şansă să mă atingi pe c”r,
Să merge amândoi la disco să danseze
Şi să-ţi fac toate alea de jos şi pâna-n freze.”
În gândul meu ziceam: “Ce dreaq pot sa fac?”,
Vorbeşte, pute, cânta, sunt sigur că e drac,
Pe lângă că-i urâtă, e şi mare cât casa
Ar fi, pe bune, bună, de satelit la Nasa!
Am zis din nou:”-Sunt domn, şi trebuie s-accept
Aşa fac gentlemanii, e scris, e un precept!”
Aşa c-am acceptat să merg cu ea acolo
Mi-a spus:”Să ştii că sunt stripteuză în club Zoo!”
Atuncea m-a bufnit un râs cumplit, feroce
Să vezi că la gradina zoo, nebuna mă aduce.
Să vezi cum îmi dansează şi alte vaci ca ea
Şi boii-şi mişcă şunca în ritmuri de manea.
Mult nu m-am înşelat, e plin de barosani,
De piţipoance grase ce fac prostii pe bani,
Şi Guţă în concert, cu melodia nouă
Ce-o cântă imobil, parcă lovit in ouă.
Şi-acuma creatura îmi spune să stau jos,
Că vrea să îmi arate, cică, ceva frumos,
Aşa că se ridică, se mişcă, nu-mi dă pace
Şi cu popou-n nasu-mi mă-ntreabă dacă-mi place.
I-am zis:”Femeie, drac, sau vacă, nu ştiu ce naibii eşti
M-am saturat de tine, vreau să te potoleşti,
Nu vreau să fiu aici, nu vreau să fiu cu tine”
Şi am lăsat eu proasta, să-şi caute alt câine.

Acum că s-a sfârşit, mă simt mai împăcat,
N-am mai întâmpinat suflare de rahat
Nici prea multă osândă ascunsă într-un om
Şi nici dansuri lascive din fundul unui gnom.
Pot să îti spun acum, că iţi preamulţumesc,
Experienţa asta chiar m-a facut mai tare,
Şi în final permite-mi ca să te sfătuiesc
din pisumik aidiul să-l schimbi în pissumare.
În felul asta alţii ce sunt tot proşti ca mine
Vor ştii cu ce-au de-a face, nu te vor irita
Tu vei găsi un fraier, nu te gândi la mine
Ţi-am dat ignore, adio, sper să te pot uita…bestieeeeee