RSS

joi, 28 ianuarie 2010


PLAY
Shi tzi-ai început existentza
Deja începi să simtzi carentza
Shi absentza ta
viitoare.

Îtzi desfăshori filmul trăirilor tale
Din banda groasă a vietzii
Vezi pe ecranul sufletului,
Încet shi lamentabil,
frânturi din prezentza ta
din spiritul tău.

Shi-ntocmai când vrei să retrăieshti momentul,
Când vrei să resimtzi clipa,
Secunda,
Ce-tzi dă dreptul la veshnicie,
Încerci în zadar să dai
REWIND.

Începe rularea chinuitoare
Ce-tzi vesteshte momentul critic al materiei tale.
Simtzi cum clepsidra ta se scurge
repede, mult prea repede,
Încerci în zadar să dai
PAUSE.

Nu potzi, nu ai cum să faci ceva
Potzi doar s-ashteptzi apoteoticul,
imprevizibilul, imanent ecran întunecat,
care anuntză sfârshitul visului,
disparitzia ta funestă,
THE END.

Of, Doamne-Privitor, derulează-mă!!!
Să retrăiesc, să resimt, să reiau,
să-mi regăsesc sufletul!!!
Of, Doamne-Privitor, Doamne, mă rog
Dă-mi te rog telecomanda
să-mi dau singur

TURN OFF.